Saturday, August 15, 2009

LANTERA AIDILFITRI DATO' SITI NURHALIZA







ALHAMDULILLAH...sekali lagi rizman ruzaini diberi peluang untuk menata rias penyanyi pujaan malaysia iaitu dato' siti nurhaliza. sekalung penghargaan kepada dato siti dan snp kerana terus mempercayai hasil karya rizman ruzaini. untuk lantera aidilfitri ini, kami melampirkan kelainan dari sudut rekaan. ini kerana untuk konsert kali ini, dato siti perlu kelihatan sangat eksklusif bersesuaian dengan tema konsert tersebut. rona deep rich turqoise menjadi pilihan dan disusuri dengan detailing dari rona hitam. perincian rekaan pula adalah penggunaan tassels selain dari teknik pacthing lace dan diamond spread.










WEDDING @ PENANG


dah lama kiranya tak menjejaki tanah asal usulku(rizman). alang2 ada wedding sempat jugalah bertandang sebentar ke negeri yang paling disayangi iaitu pulau pinang. kebetulan HAIDA dan BARRY, one of my bestEST customer melangsungkan perkahwinan di sana. majlis berlangsung di E&O HOTEL. Satu satunya hotel bertaraf 7 bintang di malaysia. mmg cantik hotelnya..rizman ruzaini di pertanggungjawabkan untuk mereka busana dan juga pelamin serta deco didalam dewan. bermula dari awal tahun, rizman ruzaini akan membuat pakej pelamin SEBULAN SEKALI sahaja bergantung kepada budget. bukan sebab apa, sahaja mahukan eksklusif dan juga disamping kepenatan yang melampau. tetapi bulan ini ada 2 wedding yang mengambil pakej sekali pelamin. alang2 permintaan dan masa yang mengizinkan, turutkan saja. marilah kita saksikan sedikit pic2 haida ya.(pin lain2 akan di updated)






treadmark E&O Hotel..

12 comments:

anak_singa said...

great job!

RIZMAN RUZAINI creations said...

thx you so much ya.. muah

Unknown said...

pengantin islam ke ape ?
dorg tgh bukak botol arak ke tu ?
compuze la nyah !

RIZMAN RUZAINI creations said...

hish... bukan botol arak lah mokhtar, sparkling drink jer..

Anonymous said...

Memang cun habis rekaan rizman ni!!bravo!!!saya suka baju datuk ct kat aper sirah junjung,entah la..yg pkai tudung tu..cantik sangat!!!keep it up!!! Go RR!!

shahir said...

Dato's Siti's dress was magnifique, bravo

shahir said...

Dato' Siti's dress was magnifique. Bravo!

AmyMizzunderstood said...

oh rizman..i have to see u again la kalau mcm ni heheheh...harap2 tak gemok time fitting..huhh..

naznas said...

soo in love with all your creations
simply wonderful!

comei said...

cantik..coz siti kan cantik...hahaha

cicayanki said...

dress haida sgt cantik! bole mintak quotation pls?

achik ezam said...

eh is this haida my junior kt UIA dulukan???anak sedare zakiah anas itu???




kawen tak ajak!!!!!!!