Thursday, October 1, 2009

COVER COVER COVER

COVER EH!


untuk keluaran EH! terbaru, 10 yang anggun dipilih, untuk menjadi cover. antaranya DATO SITI NURHALIZA, FAZURA, CAMELIA, FASHA SANDHA, ELLA, ROZITA CHE WAN, TENGKU AZURA, NASHA AZIZ, MAYA KARIN dan DIANA DANIELLE. rizman ruzaini mengayakkan dato siti dan fazura. pereka lain adalah sonny san dan farah khan. terima kasih kepada warga EH! kerana sudi bekerjasama dengan rizman ruzaini.



COVER HARMONI
untuk ulang tahun ke 5 harmoni, editor harmoni meminta untuk bekerjasama dengan rizman ruzaini mengonsepkan cover ni agar dapat memberi kelainan. selebriti yang terlibat antaranya DYNAS, NATASHA HUDSON,VANIDA IMRAN, AMY MASTURA dan ROZITA CHE WAN. mereka mengayakan koleksi black n white daripada rizman ruzaini. terima kasih pada kak asmah kerana sudi bekerjasama dengan kami..






DATO SITI NURHALIZA IN RIZMAN RUZAINI ON COVER
pada musim raya mmg pereka selalunya sangat sibuk termasuklah rizman ruzaini. terima kasih kepada semua yang sudi berkerja sama dengan rizman ruzaini dan mempercayai hasil kerja kami ya. diharap kerjasama kita akan terus berpanjangan hendaknya. ok pada musim raya selalunya mmg akan ada bumper issue untuk setiap majalah. selebriti yang menjadi pilihan tentunya diva ni 1 kita dato siti nurhaliza.. mana taknya 4 majalah mengambil beliau untuk bumper issue ini dan yang paling manis , dato siti mengayakan rekaan rizman ruzaini untuk keempat-empat issue ini. terima kasih kepada dato siti dan para wartawan ya. selamat hari raya.












3 comments:

katak_78 said...

gorjes!gorjes!!!mcmne u all slalu dapat idea pelik2 tapi gorjes????sungguh teringin jumpa u all!!!

Adralaila Adi Nasri said...

cunnnnnnnnn...tapi nak tengok version kamera u sdiri mcm u shoot untuk teater islamik tu...

anyway bila nak update ni...update2 la open house...update la baju2 raya yg org2 kenamaan tempah...sure banyak n klaz klaz you....

Pinography said...
This comment has been removed by the author.