Monday, July 16, 2007

RIZMAN RUZAINI @ GANGSTARZ

Untuk GANGSTARZ final, kak yana dari majalah intrend selaku stylist untuk kumpulan mendua meminta khidmat RIZMAN RUZAINI untuk mereka satu set busana yang akan dipakai oleh kumpulan mendua iaitu SHASHA,DIANA dan PUNGKY semasa konsert final yang berlansung di stadium melawati s.alam. koleksi rizman ruzaini akan dipakai ketika segmen akhir diorang nanti yang berkonsepkan disko. I mencadangkan warna-warna dan konsep yang tengah ‘in’ kini iatu warna2 metalik seperti gold, silver dan pewter. setelah melalui perbincangan, shasha akan mengenakan busana warna silver, Diana warna gold dan pungky warna piewter dan bronze. Fabric yang digunakan lebih kepada stage performance iaitu pvc metalik, net, taffeta, duchess satin dan sequin fabric. Detailing nya seperti biasa la Swarovski diamond berbentuk yang diimport dari korea. So.. marilah kita lihat hasilnya....


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Ni ha DIANA= mini dress gold layered with flair. Fabric pvc layered with duchess satin and sequin fabric. Detailing draping layered at bust panel. Swarovski diamond detailing @ empire line.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Ni ha SHASHA= mini dress silver flair with black sequin border. Fabric pvc combined with net, taffeta and sequin fabric. Detailing draping layered at neckline panel. Swarovski diamond detailing @ neckline line.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



The looks ketiga tiganya. DIANA, PUNGKY dan SHASHA.
‘THE CONCEPTUAL RETRO LOOK’.

No comments: