Tuesday, February 24, 2009

ZIANA ZAIN @ AJL 2009

ZIANA ZAIN @ AJL 2009
Dah agak lama sebenarnya blog ini tidak diupdated.. minta maaf sesangat sbb rizman ruzaini mengalami kesibukan yang amat sangat. Itu termasuklah dengan proses berpindah dan sebagainya. Selepas ini rasanya dah boleh berjanji yang blog ini akan diupdated secepat mungkin. Ditempat baru ni terasa lebih terurus.

Setelah lama dinanti-nantikan, akhirnya salah satu impian peribadi telah menjadi kenyataan. Secara jujur terasa sangat bertuah dan bersyukur sangat. impian untuk melihat penyanyi kesayangan mengayakan rekaan rizman ruzaini di pentas juara lagu akhirnya terlaksana. Sejak dari kecil asyik melihat akak ziana zain di kaca tv dalam juara lagu bermula dari kemelut di muara kasih,( ketika itu kami masih di bangku sekolah darjah 6) seterusnya puncak kasih, senja nan merah, syurga di hati kita dan yang terakhir menadah gerimis. Terdetik dihati insyaallah satu hari kak ziana(kz) akan mengayakan busana rekaan kami di pentas juara lagu dan alhamdulillah setelah enam tahun menyepi, kz kembali ke pentas juara lagu dan apa yang paling mengembirakan mengayakan rekaan rizman ruzaini.

Semuanya bermula dari pencalonan lagu dingin ke juara lagu lagi, kz telah mengayakan rekaan rizman ruzaini dan seterusnya separuh akhir dan syukur tatkala lagu dingin di kejutkan akan mara ke juara lagu, lantas kami menghubungi kak ziana sendiri mengucapkan tahniah dan yang paling mengembirakan beliau berkata buat lah baju akak meletop2 yeaa. yess!!

Bermula dari proses lakaran, kz mmg berminat dengan salah satu rekaan di majalah. Dari situ terus terpancul idea yang mencurah- curah . setelah diteliti kami memilih warna beige dan fabrik yang akan digunakan soltiss beaded french lace dan italian bridal satin. Fabrik ditaja oleh jakel.

Bermula la proses menghasilkan 3D dan tanggal 7 jan akhirnya tibalah waktu fitting. kami menjemput kz dan kak lisa makan tengah hari di galeri baru kami sambil menikmati koleksi persembahan kz di juara lagu. tergelak besar kz ketika melihat persembahan pertama beliau di pentas ajl aitu madah berhelah.' ada lagi baju ni akak simpan' katanya. syukur busana masterpiece melekap cantik di tubuhnya yang langsing tanpa sebarang alteration.

Tanggal 13 jan tiba-tiba kak lisa call memberitahu kezutannnn. akak kita pregnant anak kembar.. matila esoknya dah ajl!! dengan hati yang berdegup kami pon pergila bukit jalil untuk fittin sekali lagi. alhamdulillah muat2 tetapi mmg sangat jelas kelihatan perutnya yang kian mem besar. takpe kata kz ini suprise untuk peminat-peminatnya.. hehe tetapi masuk kali ni dah 3 kali kz berbadan 2 di pentas juara lagu tapi kali ni lagi advance sbb berbadan 3.. hehe tahniah dan sekalung perghargaan buat kak ziana kerana merialisasikan salah satu impian dan sekali lagi bekerjasama dengan rizman ruzaini k... enjoy the pic





2 comments:

FEXAN_MY said...

lawa tol bju ziana zain nie..look like diva..hehehe..aku ske...n nape kak Z nie, buka kasut die..???? x selesa ke?

HURTINA said...

ummm...kite sukazz...heeheh